ZADZWOŃNAPISZ EMAIL

Oddział Kraków/Balice

Jolanta Suder

Dyrektor Oddziału Kraków/Balice

j.suder@bako2000.pl

32-083 Balice
ul. Przemysłowa 23
tel. +48 12 285 57 10
fax.+48 12 285 57 20
e-mail: krakow@bako2000.pl

Oddział Włocławek

Zbigniew Lewandowski

Dyrektor Oddziału Włocławek

wloclawek@bako2000.pl

87-880 Brześć Kujawski
Pikutkowo 35E
tel. (54) 233 84 50
fax. (54) 232 00 56
e-mail: wloclawek@bako2000.pl

Formularz kontaktowy

Współpraca

Jeśli masz ochotę przesłać nam wstępny zarys aranżacji lub skontaktować się zapraszamy do naszego formularza kontaktowego:

Skontaktuj się z nami

Warto wiedzieć

EFEKT WOW, CZYLI CZYM PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW?

Wyposażając sklep w niezbędne meble, warto pamiętać o kluczowej roli, jaką odgrywa projekt sklepu. To on sprawi, że klienci będą się dobrze czuli lub też czym prędzej z niego uciekną.

Odpowiednio zaprojektowana sala sprzedaży, to dobrze wykorzystany każdy metr sklepu i właściwa ekspozycja towaru, która wywoła potrzebę zakupu u klienta.

Klucz do sukcesu.

Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego też, dobrze jest zacząć od witryny sklepowej, jej wyglądu, koloru i tego, na czym nam najbardziej zależy w komunikacji z klientem. To witryna będzie naszą pierwszą wizytówką i obietnicą udanych zakupów. Kolejny aspekt to układ sklepu. Czy to aranżacja od podstaw, czy też modernizacja (remodeling) istniejącego sklepu, niezwykle istotny jest sam układ sklepu pod kątem ekonomicznym jak i estetycznym. Przy projektowaniu salonu sprzedaży dobrze jest pamiętać o stoiskach promocyjnych, często nazywanymi „wyspami”, czy też o końcówkach regałów (zakończenia gondol). To strefy, gdzie klient chętnie zagląda. Najbardziej impulsowe miejsca w sklepie znajdują się przy kasach. Zdają sobie z tego sprawę sami producenci, którzy często rywalizują o dane miejsce dla swoich produktów.

Jak zachęcić klienta do zakupów?

Po odpowiedniej aranżacji sklepu, stref promocyjnych, kolejnym krokiem jest zadbanie o atrakcyjną ekspozycję towarów oraz ich odpowiednie oznakowanie. Niezbędne okazują się materiały POS, czyli różnego rodzaje dodatki promocyjne, typu stopery reklamowe, ramki, potykacze, listwy cenowe, etc.

Róg obfitości.

Mając już gotowy salon sprzedaży, należy pamiętać, że dopełnieniem sklepu jest różnorodność asortymentu. Złota zasada to wrażenie obfitości. Każdy klient lubi mieć możliwość wyboru asortymentu. Ograniczenie zatowarowania sklepu nie przyniesie oczekiwanych efektów finansowych i nie zbuduje relacji z klientem.

NEWSLETTER

Dołącz do naszego Newslettera

Bądź na bieżąco! Zapisz się do naszego Newslettera, abyśmy mogli informować Cię
o najnowszych promocjach i nowym asortymencie.