ZADZWOŃNAPISZ EMAIL

Oddział Kraków/Balice

Jolanta Suder

Dyrektor Oddziału Kraków/Balice

j.suder@bako2000.pl

32-083 Balice
ul. Przemysłowa 23
tel. +48 12 285 57 10
fax.+48 12 285 57 20
e-mail: krakow@bako2000.pl

Oddział Włocławek

Zbigniew Lewandowski

Dyrektor Oddziału Włocławek

wloclawek@bako2000.pl

87-880 Brześć Kujawski
Pikutkowo 35E
tel. (54) 233 84 50
fax. (54) 232 00 56
e-mail: wloclawek@bako2000.pl

Formularz kontaktowy

Współpraca

Jeśli masz ochotę przesłać nam wstępny zarys aranżacji lub skontaktować się zapraszamy do naszego formularza kontaktowego:

Skontaktuj się z nami

Blog

  • Wiesz u kogo kupujesz? O tym, jaki jest polski właściciel sklepu słów kilka

    Zastanawialiście się kiedyś, czy właściciele sklepów w Polsce mają wspólne cechy? Czy coś ich ze sobą łączy, a może zdecydowanie więcej jest różnic niż podobieństw? Spieszymy z wyjaśnieniem. Natknęliśmy się ostatnimi czasy…

    Czytaj więcej
  • Jaka powinna być cena produktu? Oto jest pytanie!

    Ustalić cenę produktu. Wydawałoby się, ot, takie proste zadanie. Otóż okazuje się, że wcale nie jest to łatwa sprawa. Jak donosi portal www.dlahandlu.pl dane pokontrolne są przerażające. Inspekcja Handlowa postanowiła się przyjrzeć…

    Czytaj więcej
  • Polskie jedzenie na miarę Europy

    Zdaje się, że mamy dobre informacje. Wreszcie zajęto się sprawami żywienia w Polsce. I to od podszewki. Dowiedzieliśmy się bowiem, że nowe rozporządzenie Unii Europejskiej nakazuje zupełnie inne podejście do badań artykułów…

    Czytaj więcej
  • Żywność na klikanie

    Nie raz, nie dwa wspominaliśmy o rosnącej popularności sklepów online. Prognozowaliśmy sukces zakupów bez wychodzenia z domu. No i okazało się, że nasze przewidywania były jak najbardziej słuszne. Zakupy w sieci stały…

    Czytaj więcej
  • Wychodź naprzeciw potrzebom klienta. Dosłownie!

    Zauważyliście, że coraz częściej właściciele firm wychodzą ze sklepów ze swoimi produktami? Sytuacja ta nie jest nowa. Wręcz przeciwnie. Jeśli przypomnimy sobie historię handlu, okaże się, że właśnie takie były jego początki.…

    Czytaj więcej
  • Kupuj nosem, czyli czym jest aromamarketing

    Kupuj nosem, czyli czym jest aromamarketing Na pewno nie raz zdarzyło ci się wejść do sklepu, poczuć zapach świeżych bułeczek i pod wpływem wrażeń zmysłowych dokonać zakupu. No właśnie. Zapach odgrywa niezwykle…

    Czytaj więcej

NEWSLETTER

Dołącz do naszego Newslettera

Bądź na bieżąco! Zapisz się do naszego Newslettera, abyśmy mogli informować Cię
o najnowszych promocjach i nowym asortymencie.